DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

بیانیه خبری رسمی سونی در رابطه با اکسپریا زد اولترا

همان طور که ساعاتی پیش در نارنجی خواندید ، سونی سرانجام پس از شایعات بسیار، فبلت اکسپریا زد اولترا را معرفی کرد. این دستگاه 6.4 اینچی را می توان اولین حضور جدی سونی در بازار فبلت ها دانست، حضوری که احتمالا بازار کمپانی هایی مثل سامسونگ را به شدت تهدید خواهد کرد. 

در ادامه مطلب می توانید «بیانیه خبری رسمی سونی» را که از طریق «دفتر سونی ایران» در اختیار نارنجی قرار گرفته، مطالعه کنید تا با ویژگی های جدیدترین محصول سونی، بیشتر آشنا شوید.

 


ادامه مطلب ...

 

معرفی هدست بی سیم SBH52 برای اکسپریا Z اولترا سونی

شما حاضرید هنگام مکالمه تلفنی یک فبلت ۶.۴۴ اینچی را کنار گوش خود بگیرید؟ بعضی کاربران با این موضوع مشکلی ندارند اما برخی دیگر علاقه ای به این کار نداشته و به همین خاطر سونی برای این گروه از افراد، یک هدست وایرلس ویژه معرفی کرده است.
 
امروز در کنار معرفی تلفن اکسپریا Z اولترا، شاهد معرفی هدست بی سیم SBH52 هم بودیم که مخصوص این تلفن طراحی شده است.
 
این هدست شبیه به یک تلفن بسیار کوچک است و مجهز به یک نمایشگر کوچک OLED نیز هست که شماره تلفن تماس گیرنده و یا نام موسیقی در حال پخش را به شما نشان میدهد و حتی اس ام اس ها را نیز در اختیار شما می گذارد.
 
این هدست مانند تلفن اکسپریا Z اولترا به صورت ضد آب طراحی شده و به ان اف سی نیز مجهز است تا در یک ثانیه به تلفن متصل شود. می توانید هدفون را هم به این هدست متصل نموده و خود هدست به راحتی در جیب پیراهن قرار میگیرد یا با گیره اش به لباس متصل می شود.
 
اگر شبکه مخابراتی شما از مکالمه اچ دی پشتیبانی کند می توانید از کیفیت فوق العاده صدای این هدست هم لذت ببرید و امکان Pair شدن همزمان با چند گجت نیز در این هدست وجود دارد. در پایان هم می توانید از رادیو FM این هدست لذت ببرید.


ادامه مطلب ...

 

مقایسه مشخصات فنی سه فبلت بزرگ: اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا 6.3، و هوآوی اسند میت

با معرفی اکسپریا Z اولترا سرانجام فبلت های غول پیکر (بالای 6 اینچ) هم صاحب یک پرچمدار درخور توجه شدند. شاید برخی افراد علاقه داشته باشند که این محصول را با گلکسی نوت 2 مقایسه کنند ولی شاید بهتر باشد که در اینجا رقبای مستقیم را از روی ابعاد مشخص کنیم.

 
در ادامه مطلب مقایسه ای اولیه بین اکسپریا Z اولترا، گلکسی مگا 6.3 و هوآوری اسند میت را خواهید دید.


ادامه مطلب ...

 

اولین ساعت هوشمند سونی بخث زیادی برای موفقیت نداشت، با قیمت بالا و قابلیت های کم آمد و راحتی در استفاده، تنها چیزی بود که نداشت. حالا این شرکت SmartWatch 2 را معرفی کرده که بهبودها و پیشرفت هایی نسبت به نسل اول دارد.
 
SmartWatch 2 از آلومینیوم ساخته شده و یک مچ بند ضد زنگ تمام استیل با طول 24 میلیمتر هم دارد. ظاهری جذاب که رقیبی مثل ساعت هوشمند Pebble از آن بی بهره است. وزن این ساعت 23.5 گرم است . یکی از بهبودهای اصلی آن، ضد آب بودن بدنه است.
 
نمایشگر 1.6 اینچی است ولی برخلاف نسل قبل که از نوع OLED بود، در اینجا با تکنلوژی LCD سر و کار داریم. رزولوشن هم 220 در 176 پیکسل است که 200 اپلیکیشن مختص آن در دسترس کاربران خواهد بود. از جمله توییتر، فیسبوک، Runtastic  برای فعالیت های ورزشی، نشانگر مشخصات فرد تماس گیرنده، پیامک، پخش کننده موسیقی، تقویم و ...
 
SmartWatch 2 به ان اف سی مجهز شده و از این رو هماهنگ کردن آن با تلفن هوشمند، بسیار ساده است. اما به جای بلوتوث 4، در آن از بلوتوث 3 استفاده شده که از پروتکل مصرف کم انرژی نسل جدید بی بهره است. سونی ادعا می کند عمر باتری دستگاه برای استفاده 3 تا 4 روزه کافی است، باید دید در عمل چطور خواهد بود.
 
SmartWatch 2 به خوبی با تمام دستگاه های اندرویدی کار خواهد کرد و لزومی به داشتن یک تلفن با مارک سونی نیست. هنوز از قیمت آن خبری در دست نیست ولی از اواخر شهریور به بازار خواهد آمد

 کسب و کار موفق – شورش جوراب‌پوش‌ها بر علیه روزمرِگی

فناوری های سونی برای نمایشگر بهتر در اکسپریا Z اولترا
سونی می گوید اکسپریا Z اولترا برای نمایش تصاویر شفاف و فوق العاده روی نمایشگر ۶.۴۴ اینچی اش از فناوری های ویژه ای استفاده می کند که از تلویزیون های خانواده براویای این شرکت آمده است.
 
سونی از ۲ فناوری صحبت می کند TRILUMINOUS سبب می شود که طیف وسیعتری از رنگ ها قابل نمایش شوند و فناوری دوم موتور X-Reality نام دارد که میزان کنتراست و شفافیت تصاویر را افزایش می دهد و نویز را کم می کند.
 
سونی برای توضیح این فناوری ها روی اکسپریا Z Ultra یک ویدیو تهیه کرده که اگر به ادامه مطلب مراجعه کنید، می توانید توضیح این فناوری ها را در نمایشگر تمام اچ دی اکسپریا Z اولترا ببینید.

 8 عدد تم فوقTOP مخصوص نوکیا ویرایش دوم که دانلود نکنید از دستان خواهد رفت این تم ها تماما توسط خودم تست شده است از انجایی که این سری از گوشی های موبایل تم ها جالبی ندارند پیشنهاد میکنم این بسته را دانلود کنید.


تم نوکیا

 



ادامه مطلب ...

  مجموعه ای فوق العاده از تم های nokia ویرایش اول و دوم که امروز در یک موبایل برای شما عزیزان قرار داده ایم.این تم ها گلچین شده از بین 100 تم می باشد پس هم اکنون این تم ها را دانلود کنید.



تم زیبای نوکیا
 



ادامه مطلب ...

  تم بسیار زیبا و با کیفیت Angel مخصوص گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 1 و 2 را برای دانلود در سایت قرار داده ایم.برای مشاهده لینک دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.



http://dl.yekmobile.com/yekmobile/3/Dark_Angel-www.yekmobile.com.jpg
 



ادامه مطلب ...

  5 عدد تم زیبا و با گرافیک که مخصوص گوشی های نوکیا ورزن اول و دوم می باشند را در یک مجموعه برای دانلود قرار داده ایم.هم اکنون می تواین این تم های زیبا را از یک موبایل دانلود نمایید.


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/3/5_theme_s60v2_n70%5BYekMobile.com%5D.jpg
 



ادامه مطلب ...

  مجموعه تم های بسیار زیبا و کم یاب نوکیا سری 60 ورژن های اول و دوم را امروز در قالب پک تری استار در سایت یک موبایل برای شما عزیزان قرار داده ایم.این مجموعه شامل 6 عدد تم زیبا و با کیفیت می باشد.چون تم های نوکیا سری 60 ورژن 1 و 2 تم های جالبی در مقایسه با تم های نوکیا ورژن 3 ندارد این تم ها را به شما پیشنهاد میکنیم.این تم ها علاوه برکیفیت سرعت گوشی شما را نیز کم نمیکنند.


تم نوکیا
 



ادامه مطلب ...

  مجموعه ای که سایت makuschool برای شما قرار داده است شامل 5 تم جدید و فوق العاده زیبا برای گوشی های نوکیا می باشد که واقعا دارای ظاهری فوق العاده زیبا و با رنگ بندی فوق العاده ای طراحی شده اند.این 5 تم جزء بهترین تم های منتشر شده برای گوشی های نوکیا می باشند.فرمت این تم ها sis می باشد و قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش دوم و اول می باشند.هم اکنون می توانید این مجموعه را در قالب یک فایل فشرده در ادامه ی مطلب به صورت رایگان از سایت یک موبایل دریافت نمایید.


تمهای جذاب نوکیا
 



ادامه مطلب ...

  مجموعه 6 عدد تم زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش اول و دوم که به مناسبت ماه محرم با موضوع محرم در سایت تخصصی یک موبایل قرار داده شد.

تم محرم ویژه نوکیا
 



ادامه مطلب ...

  مجموعه تم های نوکیا سیمبیان سری 60 نسخه اول و دوم مانند گوشی های : 6670 ,6681 ,7610,3230,6600 ,6620,6630N70 ,N72   که در قالب پک Fantasy  در سایت یک موبایل برای دانلود قرار گرفته است.این تم ها دارای ترکیب رنگبندی شیک و طراحی حرفه ای می باشد.با توجه به قدیمی بودن این مدل گوشی ها تم ها معمولا کم ارائه می شود ولی سایت یک موبایل همیشه با جدیدترین ها در خدمت شما عزیزان می باشد.تعدا تم های Nokia موجود در این پک 4 عدد می باشد.

 
تم Fantasy 6670و6681و7610و3230و6600و6620و6630وN70وN72



ادامه مطلب ...
پيوندها