DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  3 تم فوق العاده  زیبا و کمیاب برای گوشی های سری 60 ورژن  و ورژن 1 2 گوشی هایی نظیر N70 , N72 ,... که به تازگی ساخته شده تهیه کردیم، این تم ها با فرمت SIS در سایز 176x208 میتوانید در یک فایل زیپ شده از سایت یک موبایل دریافت کنید.

 
تم نوکیا n90 7610
 



ادامه مطلب ...

  نقشه های جی پی اس شهرهای ایران مدتی است که برروی سایت قرار گرفته است اما بیشتر دوستان طریقه استفاده از آن را نمی دانند.امروز توسط آموزشی که به شما می دهیم و نقشه ها و نرم افزار های مورد نیاز برای GPS می توانید از GPS گوشی خود به رایگان و به سادگی استفاده نمایید.


gps
 



ادامه مطلب ...

 نقشه جزیره ی کیش برای GPS که سایت یک موبایل برای شما عزیزان سایت یک موبایل . کام آماده سازی و برای دانلود قرار داده است.این نقشه برروی نرم افزار اسمارت کام عمل می نماید.نقشه جی پی اس جزیره کیش با جدیدترین نسخه هم اکنون در ادامه مطلب برای دانلود قرار داده شده است.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/gps/kish.jpg
 



ادامه مطلب ...

  نقشه GPS استان تهران یکی از با دقت ترین نقشه های جی پی اس برای گوشی های نوکیا می باشد که با 3 نسخه از کمترین دقت تا بالاترین دقت که بر اساس حجم نقشه تقسیم بندی می شوند در سایت یک موبایل قرار گرفته است.برای استفاده از این نقشه جی پی اس تهران باید نسخه Smart Com را برروی گوشی خود نصب نمایید که کار بسیار ساده ای می باشد.سپس نقشه شهر مورد نظر خود را طبق دستور زیر لینک دانلود انتقال دهید.برای دانلود نقشه gpsاستان تهران  با سه نسخه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


نقشه جی پی اس تهران
 



ادامه مطلب ...

  نقشه تمام شهرها و راههای ایران برای دسترسی آسان در این پست ویژه قرار گرفته است.نقشه های جی پی اس با تمام نسخه ها و از کمترین دقت تا بالاترین دقت که برروی نرم افزار Smartcom قابل اجرا هستند را می توانید دراین مطلب که از سایت یک موبایل منتشر شده است دریافت نمایید.و به آسانی هرچه تمام  GPS گوشی خود را با داشتن نقشه شهر مورد نظر خود فعال نمایید.

 تهران, اصفهان, شیراز, مشهد, تبریز, همدان, اردبیل, کیش, قشم, اراک, سمنان, گنبد, ساری, سیرجان, زاهدان ,زنجان و ......  از جمله شهرهایی می باشند که در این مجموعه قرار گرفته است.اگر یکی از گوشی های Nokia s60 v3  و یا گوشی Nokia 5800 را دارید می توانید هم اکنون gps گوشی خود را بصورت کاملا رایگان فعال نمایید.
gps شهر



ادامه مطلب ...

  جی پی اس آفلاین تهران برای گوشی های آندروید, آیفون, جاوا و سیمبیان که می توانید برروی گوشی خود نصب کنید و بصورت آفلاین یعنی بدون دسترسی به اینترنت از آنها برروی موبایل خود استفاده نمایید.

اکنون شما می توانید نقشه کامل تهران و مسیرهای اصلی و فرعی و حتی کوچه های داخل شهری را بر روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید و آموزش های لازم جهت نصب و نرم افزار های لازم برای نصب GPS را نیز میتوانید در همین پست مشاهده نمایید.
در ضمن جی پی اس تهران بصورت جاوا نیز برروی گوشی های فاقد سیستم عامل مانند نسل قدیم گوشی های سونی اریکسون و گوشی های سیمبیان و ... قابل نصب است و برای آیفون و آندروید نیز هرکدام بصورت جداگانه GPS برای دانلود قرار داده شده است.
دانلود جی پی اس آفلاین تهران در آندروید و آیفون و جاوا - Tehran Offline Map java, android, iphone
---------------------------------------------------------------------------------------------



ادامه مطلب ...

  دانلود جی پی ای آفلاین شهر اصفهان بصورت دقیق ,که کوچه ها و خیابان ها و حتی راههای فرعی را نیز در خود جا داده است. که از سایت یک موبایل برای دانلود آماده شده است.در ادامه مطلب آموزش و نرم افزارهای لازم جهت راه اندازی GPS Offline گوشی های دارای سیستم عامل : آندروید و آیفون و آیپاد و آیپد و نقشه دقیق اصفهان برای پلتفرم جاوا آماده شده است.

جی پی اس آفلاین شهر اصفهان برای آندروید و آیفون و جاوا Isfahan GPS Map



ادامه مطلب ...

  Dragon Sight Compass Pro یکی از برترین نرم افزارهای قطبنما برای گوشی های دارای سیستم عامل Symbian می باشد . امکان همگام سازی با Nokia Ovi map ، آپدیت منظم ، نمایش شمال واقعی و شمال مغناطیسی ، دو پوسته زیبا ، دو داده GPS و دو نوع نقشه از خصوصیات این نرم افزار کاربردی می باشد . Dragon Sight Compass Pro بر روی گوشی های دارای سیستم عامل : Symbian 3, Symbian Anna, Symbian Belle قابل نصب است .

 
 

قطب نما و تنظیمات جی پی اس در گوشی های سیمبیان با نرم افزار Dragon Sight Compass Pro v1.1
 



ادامه مطلب ...

نقشه جی پی اس جزیره قشم برای استفاده در نرم افزار اسمارت کام که قابلیت نصب برروی اکثر گوشی های نوکیای سری 60 ورژن 3 را دارد. قشم یکی از جزایر مهم کشور از لحاظ گردشگری و مرکز خرید و .که نقشه gps اون و در سایت یک موبایل برای شما عزیزان قرار دادیم.

جی پی اس شهر قشم
 



ادامه مطلب ...

 طبق تحقیق انجام شده توسط مدرسه تجارت هاروارد اندازه ابزار مورد استفاده و وضعیت بدن شما هنگام استفاده از آن ، می تواند اخلاق، رفتار و بردباری شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

در صورتی که مدت زمان زیادی را به استفاده از صفحه کوچک اسمارت فون تان می گذرانید، ممکن است به زودی خوشنامی شما به مصمم بودن در کار و استقامت در برابر دشواری ها تحت تاثیر قرار گیرد. نتایج مطالعاتی که به تازگی توسط محققان کالج تجارت هاروارد انجام شده، نشان می دهد استفاده از ابزارهای صفحه کوچک می تواند در افراد باعث رفتارهایی با پافشاری کمتر نسبت به کسانی شود که از ابزارهای با نمایشگرهای بزرگتر بهره می برند.

 

در چکیده این تحقیق با عنوان " iPosture: اندازه ابزارهای الکترونیک مصرفی و تغییر رفتار ما" آمده است:

«این تحقیق نشان داد که پذیرفتن هر وضعیت بدنی می تواند قدرت های روانشناسانه را تقویت کرده و افزایش دهد. اکنون این گونه می پنداریم که کار روی صفحات بزرگ تر که افراد را مجبور می کند بدن شان را از نظر فیزیکی باز کنند، باعث می شود که آنها از نظر رفتاری هم مدعی مئابانه بوده و بر خواست شان پافشاری بیشتری داشته باشند.»
 

در این مطالعه از ۷۵ شرکت کننده خواسته شد تا به صورت تصادفی کارهایی را روی ابزارهای مختلف انجام دهند. شرکت کنندگان از آیپاد تاچ، آیپد، مک بوک پرو و آی مک استفاده می کردند. اگر چه در این تحقیق از محصولات اپل استفاده شده، اما گروه تحقیقاتی بر این عقیده است که نتایج را به محصولات تمامی شرکت ها می توان تسری داد.

 

هنگامی که کارهای خواسته شده تمام می شد، محقق از شرکت کننده می خواست «من ۵ دقیقه دیگر بر می گردم تا در خصوص کارها کسب اطلاع کنم. آنگاه هزینه لازم را پرداخت می کنم و شما می توانید بروید. لطفا اگر دیر کردم، کنار میز جلویی به من اطلاع دهید» آنگاه محقق ۱۰ دقیقه برگشت خود را به تاخیر می انداخت. شرکت کنندگانی که از ابزارهای کوچکتر استفاده کرده بودند، نسبت به دیگران زمان بیشتری را برای عکس العمل نشان دادن به تاخیر صبر می کردند.

 

آنگاه محققان به ردیابی همبستگی این موضوع با وضعیت بدنی افراد هنگام کار با ابزار پرداختند. کاربران تبلت و اسمارت فون تمایل دارند که روی دستگاه قوز کنند و بدن شان را منقبض نمایند. کاربران دسک تاپ ترجیح می دهند وضعیت بدنی بازتری داشته باشند. این مطالعه می گوید: «شرکت کنندگانی که با ابزارهای کوچکتر تعامل داشتند، نسبت به کاربران ابزارهای بزرگتر، کمتر مدعی بودند.»

 

محققان این مطالعه را با برخی پیشنهادات به پایان می برند که:

«بسیاری از ما، ساعت های زیادی از روز را مشغول تعامل با ابزارهای الکترونیک مان هستیم. در زمینه های حرفه ای، ما اغلب از آنها برای خلاقیت و بهره وری بیشتر استفاده می کنیم. اما به هر حال ما ممکن است دیدگاه مان را نسبت به آسیب این دستگاه ها بر عادات و رفتارمان از دست بدهیم و نتیجه آن کارایی کمتر خواهد بود. پیشنهاد مان این است که گاهی اوقات قبل از اینکه به یک جلسه یا قرار کاری بروید (و مطمئنا در طول جلسه) موبایل تان را کنار بگذارید.»

 

 از ابتدای سال ۲۰۱۳ که داستان تلویزیون های خارق العاده 4K شروع شد، تا کنون همیشه صحبت از قیمت های نجومی ۱۳ تا سی و چند هزار دلاری مطرح بوده و حتی هنگامی سونی از قیمت های نسبتا ارزان سخن گفت ، ارقام آنچنانی ۵ تا ۶ هزار دلار خودنمایی می کردند.

 
اما به گمانم حالا زمان آن رسیده که واقعا تلویزیون های 4K هم قیمت های معقولی پیدا کنند. پس از آنکه شرکت Seiki تلویزیون ۵۰ اینچی اش را تنها با قیمت ۱۵۰۰ دلار روانه بازار کرد ، اکنون زمان آن رسیده که باز هم قیمت ها شکسته شود. 
 
این شرکت روز گذشته از عرضه مدل ۳۹ اینچی 4K TV خود از پایان ماه جاری میلادی تنها با قیمت ۶۹۹ دلار خبر داد. پیش فروش این تلویزیون هم قرار است از دو روز دیگر آغاز گردد.
 
اگر چه شاید این تلویزیون را از نظر اندازه یا کیفیت نتوان با محصولاتی چون سامسونگ یا سونی مقایسه کرد، اما بدون شک قیمت آن چیزی است که امروزه تنه به تنه تلویزیون های ۱۲۰ هرتزی 1080p موجود در بازار می زند ولی کیفیت 4K را به ارمغان می آورد. 
 
اگر هم فکر می کنید ۳۹ یا ۵۰ اینچ اندازه ایده آل شما برای یک سینمای 4K خانگی نیستند، بهتر است کمی صبر کنید. زیرا این شرکت تصمیم دارد از پاییز امسال با یک ۶۵ اینچی 4K فوق العاده ارزان قیمت، بازار را به لرزه در آورد. 
 
آیا هنوز هم فکر می کنید که تلویزیون های 4K ارزش فکر کردن هنگام خرید را ندارند؟ به گمانم وقت آن رسیده که شرکت های تولید محتوا هم روی این فرمت سرمایه گذاری بیشتری کنند.

  آنتی ویروس کسپراسکای قدرتمندترین آنتی ویروس برای موبایل که از قدرت مانور بالایی در برابر اسپم ها و انواع ویروس ها و انواع مخرب های موجود مقابله کرده و از آلوده شدن گوشی شما جلوگیری به عمل می آورد.این آنتی ویروس که تولید شده توسط شرکت KasperSky می باشد بدون شک انتخاب شما را در نسخه های بعدی به استفاده از این شرکت تشویق می نماید.سادگی در کنترل و خاصیت اتوماتیک و دوری از درگیر کردن مستقیم شما در برای روبه رو شدن با مخرب ها یکی دیگر از ویژگی های این آنتی ویروس می باشد و این آنتی ویروس شما را در محیط اینترنت نیز ایمن ساخته و با داشتن فایروال قوی از آلودگی موبایل شما جلوگیری به عمل می آورد.کنترل والدین بخش دیگر و جالب این نرم افزار امنیتی می باشد همچین آپدیت سریع دیتابیس از طریق جی پی ار اس خود رکنی اساسی برای همیشه به روز بودن می باشد که تمام این موارد باعث این می شوند که در گوشی خود یک سیستم امنیتی قدرتمند داشته باشید.کسپر اسکای موبایل سکیوریتی نسخه جدید نرم افزاریست که سایت یک موبایل . کام برای شما بصورت رایگان قرار داده است.


آنتی ویروس کاسپر اسکای موبایل
 



ادامه مطلب ...

 آنتی ویروس Kaspersky Mobile Security v9.0.52 همواره یکی از بهترین آنتی ویروس های ارائه شده برای کامپیوتر و موبایل می باشد که استفاده از آن در بین کاربران رواج بسیار زیادی دارد.با دانلود نسخه جدید این آنتی ویروس قدرتمند برای موبایل و نصب آن گوشی خود را در برابر جدیدترین ویروس های منتشر شده برای موبایل حفاظت کنید. این برنامه کاربردی مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ میباشد.

آنتی ویروس کسپراسکای
 



ادامه مطلب ...
پيوندها