DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  دانلود بازی سه بعدی ضد تروریسم آنلاین 3D ContrTerrorism 3 Online پلتفرم جاوا در دسترس شماست. این بازی توسط شرکت مامولک در ژانر بازی های, ماجراجویی, اکشن, آنلاین و بلوتوثی ارائه شده است. اشتباات و اختلافات سیاسی منجر به اختشاش در شهر شده است. شما آخرین امید سرویس های امنیتی دولت هستید. پس ماشه سلاح خود را بکشید و خود را برای نابودی دشمن تجهیز کنید.


دانلود بازی سه بعدی ضد تروریسم آنلاین 3D ContrTerrorism 3 Online پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی سرگرم کننده جواهرات برج لوکس Jewel Tower Deluxe برای گوشی های پلتفرم جاوا - جواهرات برج لوکس بازی جذاب پازلی می باشد که در آن به جسجوی و رمز گشایی یک برج می پردازید. این گیم جالب شامل 50 سطح هیجان انگیز در 4 برج منحصر بفرد با حالت های مختلف بازی می باشد. در نظر داشته باشید این بازی قابل نصب بر روی گوشی های دارای رزولوشن های 240x320، 320x240، 360x640 می باشد. 


دانلود بازی پازلی جواهرات برج لوکس Jewel Tower Deluxe پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

 Tiki Towers 2 Monkey Republic - برج ماورا 2: جمهوری میمون ها بازی جدید پلتفرم جاوا - این بازی ادامه بازی معروف و خنده دار میمون هایی که موز دوست دارند است. در این نسخه هم باید توسط میله های بامبو که در اختیار دارید پل هایی مستحکم برای میمون ها درست کنید تا به غذای مورد علاقه خود یعنی موز برسند. این گیم در رزولوشن های (128X160، 176x220، 240x320، 320x240، 352X416، 360x640 ) عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید این بازی سرگرم کننده و جذاب را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمائید.

 
Tiki Towers 2 Monkey Republic - برج ماورا: جمهوری میمون ها بازی جدید پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

  Juminja بازی جدید پلتفرم جاوا - این بازی در سبک بازی های پازلی معروف ( عشق پاندا,یک نینجا, بامبو, عشق اسلحه و انفجارها ) می باشد. داستان واقعی در مورد یک پاندا با گرافیک عالی و جلوه های صوتی زیبا است. در این گیم با شلیک به توپ های همرنگ باعث آزادی آنها می شوید. بازی در 30 سطح هیجان انگیز فراموش نشدنی و رزولوشن 360x640 در دسترس شماست.

 
دانلود بازی جدید و پازلی Juminja پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

  بازی جدید مسابقات رالی Championship Rally 2012 یک بازی مهیج برای گوشی های پلتفرم جاوا می باشد که شما به مسابقه با اتومبیل های دیگر می پردازید. در این گیم شما توانایی ارتقا ماشین خود را دارید بطوری که می تونانید خودرو خود را به سیستم توربو مجهز نمایید. 


ویژگی ها: 
- بازی در حالت های مختلف از جمله مسابقه سریع، اقدام جام جهانی . 
- گاراژ اتومبیل، که در آن شما می توانید ویژگی های خودرو خود را تغییر دهید. 
- آهنگ های ویژه برای مکان های مختلف. 
- مدال و دستاورد های مختلف در بازی ها. 
- گرافیک خوب، صدا و گیم پلی عالی

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e25/Championship%20Rally%202012_www.yekmobile.com.jpg
 



ادامه مطلب ...

  دانلود بازی مدافع قلعه  Castle Defender در دو نسخه اندروید و نسخه پلتفرم جاوا در دسترس شماست. در بازی به عنوان یک جادوگر به پادشاه شهر خدمت می نمایید. در این میان به قلمرو پادشاهی حمله می شود و شما باید به پادشاه شهر کمک کنید تا بر دشمنان پیروز شود. در نظر داشته باشید نسخه جاوای بازی در رزولوشن های ( 176x220 ,128x160 ,240x320 ,320x240 ,360x640 ) عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید بازی  Castle Defender را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

دانلود بازی مدافع قلعه  Castle Defender نسخه اندروید و نسخه پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

 دانلود بازی جذاب و هیجانی فرار از زندان Prison Break را در دو نسخه پلتفرم جاوا و نسخه اندروید تدارک دیده ایم. خود را برای یک ماجراجویی پرخطر و اکشن آماده کنید چون شما به عنوان مامور گروه ایکس ماموریت می یابید تا زندانیان را از بند آزاد کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از زندانیان در سلول های مخفی حبس شده اند که پیدا کردن و آزاد نمودن آنها به جستجو دقیق و سرعت عکس العمل بالا نیاز دارید. در نظر داشته باشید که نسخه جاوا بازی مناسب با رزولوشن های ( 240x320, 320x240, 240x400, 360x640, 128x128, 128x160, 176x208 ) می باشد. 

 
دانلود بازی جذاب و هیجانی فرار از زندان Prison Break نسخه اندروید و نسخه پلتفرم جاوا
 



ادامه مطلب ...

  دانلود آنتی ویروس YekMobile Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا از سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.


آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1
 



ادامه مطلب ...

  دانلود نرم افزار کتاب ایبوک مجیک یا همان کتاب شگفت انگیز نسخه مرداد ماه 91 که در خود ویژه نامه ماه مبارک رمضان را نیز قرار داده است برای گوشی های آیفون و آندروید و دیگر گوشی ها با فرمت جاوا قابل نصب می باشد.

کتاب شگفت انگیز ایبوک مجیک (مرداد ماه 91) جاوا - ePub



ادامه مطلب ...

  نرم افزار جاوا و نرم افزار سیمبیان مرورگر قدرتمند و سبک QQbrowser v2.08 که برای افرادی که ار اینترنت موبایل خود استفاده میکنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

توسط این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد. برنامه کیو کیو بروزر در دو نسخه سیمبیان و جاوا هم اکنون در سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

نرم افزار جاوا و سیمبیان مرورگر پرسرعت اینترنت در موبایل QQbrowser
 



ادامه مطلب ...


نرم افزار World Atlas Geography نام برنامه ای است که بعد از نصب آن برروی گوشی خود اطلس جهان را همیشه همراه خود دارید.اطلسی تفکیک شده بر اساس قاره و کشور و سیاست و نوع زندگی و شامل 229 کشور به همراه پرچم و مشخصات کشور ها بصورت تصویری که از ویژگی های اصلی این اطلس جاوا و آیفون می توانیم به فارسی بودن آن اشاره کرد . اطلس کامل جهان هم اکنون با دو فرمت Java و ePUB از سایت یک موبایل قابل دانلود می باشد.

 

اطلس جغرافیایی کامل جهان برای موبایل



ادامه مطلب ...

  تقویم سال 1392 ویژه گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و گوشی های پشتیبانی کننده پلتفرم جاوا مانند بیشتر گوشی های نوکیا و سامسونگ و سونی اریکسون و ال جی و ...... و تصاویر والپیپر با تقویم 92 مخصوص کامپیوتر که هم اکنون می توانیداز دانلود رایگان آن لذت ببرید.


تقویم سال 1392 شمسی - نسخه اندروید و جاوا و والپیپر
 


ادامه مطلب ...

 

سونی رسما معرفی کرد: Xperia Z Ultra با نمایشگر 6.44 اینچی و پردازنده اسنپدرگون 800 [تصاویر به روز شد]

سونی دقایقی قبل از فبلت بزرگ خود رونمایی کرد. Xperia Z Ultra (توگاری سابق) دارای نمایشگر 6.44 اینچی، با رزولوشن 1080p و تراکم 342 پیکسل در اینچ است. تکنولوژی این نمایشگر Triluminous است که پیش تر در نارنجی از آن نوشته بودیم. 

اما در قلب دستگاه چیپ اسنپدرگون 800 با 4 هسته پردازشی Krait 400 برخوردار از فرکانس 2.2 گیگاهرتز، و گرافیک Adreno 330 قرار دارد. در پشت دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS قرار دارد که قادر به ضبط ویدیو های 1080p است و تصویر برداری آن در شرایط کم نور بهبود یافته، هر چند مگاپیکسل آن از اکسپریا Z کمتر است. 

ابعاد دستگاه 179.4 در 92.2 در 6.5 میلیمتر است و پشت و روی آن از شیشه مقاوم (احتمالا درگون تریل) ساخته شده. وزن دستگاه هم 212 گرم است که برای فبلتی با این ابعاد و جنس، چندان سنگین به نظر نمی رسد. استاندارد IP58 یعنی مقاوم بودن بدنه در برابر آب و خاک در این دستگاه هم رعایت شده. 

2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی (11 گیگ آزاد) به همراه شکاف میکرو اس دی، و باتری 3000 میلی آمپری بخش دیگری از مشخصات این محصول هستند که از اندروید 4.2.2 برخوردار است و رابط کاربری آن نیز برای استفاده از نمایشگر و پردازنده جدید بهینه شده. 

لازم به ذکر است، همان طور که پیش تر نوشته بودیم این فبلت از قلم استایلوس اختصاصی برخوردار نیست ولی با انواع مختلف آن و سایر قلم های عادی کاری می کند. 

در ادامه مطلب عکس های این محصول جدید را مشاهده نمایید. 



ادامه مطلب ...
پيوندها