سامسونگ و سرمایه گذاری مشترک بر روی فیبر کربن برای استفاده در محصولات آینده
DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سامسونگ و سرمایه گذاری مشترک بر روی فیبر کربن برای استفاده در محصولات آینده
 

انتقادات از سامسونگ به خاطر استفاده از پلاستیک در پرچمدارهای اش، هرگز به این اندازه جدی نبوده. البته این شرکت هم دلایلی برای این کار دارد، ولی در اینجا نمی خواهیم به آنها بپردازیم.
 
گذشته ها گذشته و حالا سامسونگ با سرمایه گذاری 50 درصدی در شرکت SGL Group  که تولید کننده مواد کامپوزیت (ترکیبی) است و در تولید فیبر کربن بسیار مقاوم تخصص دارد، نشان داده که می خواهد در زمینه بهبود جنس محصولاتش قدم بردارد.
 
طبق بیانیه خبری منتشره، این شرکت سرمایه گذاری مشترک، قرار است تامین بلندمدت فیبر کربن برای سامسونگ به منظور استفاده در محصولات الکترونیکی، دستگاه های پزشکی و کاربردهای مهندسی را بر عهده گیرد.
 
مدیر عامل شاخه پتروشیمی سامسونگ می گوید که فیبر کربن به عنوان ماده ای سبک و مقاوم نقشی بزرگ در آینده محصولات بازی خواهد کرد، نه فقط در بازارهای صنعتی که حتی در محصولات مصرفی رده بالا.
 
باید دید سال آینده و پرچمدارهای بعدی سامسونگ، چطور خاطره پلی کربنات تاشو را از ذهن ها خواهند زدود. پلی کربنات در مقابل آلومینیوم. سامسونگ در این زمینه به جای دنباله روی از اپل و اچ تی سی، رویکرد موتورولا را در پیش گرفته. باید دید طراحی محصولاتش چه فرقی با سال های گذشته خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها