DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 نرم افزار OsmAnd+ نرم افزار بسیار قوی و کارآمد در زمینه جی پی اس گوشی های اندروید است. این نرم افزار بسیار قوی طیف وسیعی از نقشه های جهان را در خود جای داده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید تمام خیابانها, کوچه ها, رستورانها, و .... را به راحتی ببینید. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به رهیاب صوتی آن اشاره کرد.


جهان در اندروید OsmAnd+
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار OruxMaps Donate یک نرم افزار رهیاب برای اندروید است. این نرم افزار به دو صورت آنلاین و آفلاین کار میکند. با استفاده از حالت آنلاین شما میتوانید از نقشه های مختلفی مثل گوگل و یا مایکروسافت استفاده کنید ولی در حالت آفلاین باید نقشه ها را به صورت دستی به مموری کارت گوشی خود انتقال دهید.


نرم افزار جی پی اس اندروید OruxMaps Donate
 



ادامه مطلب ...

  نرم افزار  Locus Map Pro از نرم افزار های جی پی اس اندروید است.

این نرم افزار شامل نقشه کل جهان است که یه کاربران این اجازه را میدهد تا با استفاده از اینترنت به راحتی مقصد مورد نظر خود را پیدا کنند. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به داشتن یک قطب نمای بسیار دقیق اشاره کرد.
یک جی پی اس حرفه ای برای اندروید Locus Map Pro
 



ادامه مطلب ...

 نرم افزار AlpineQuest GPS Hiking نرم افزار جی پی اس بسیار قوی برای اندروید. این جی پی اس مخصوص کوهنوردی است. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به هر نقطه از کوه که میخواهید سفر کنید و تمام جزییات را مانند ارتفاع, سرعت باد, و .... را تحت نظر داشته باشید.


جی پی اس اندروید AlpineQuest GPS Hiking



ادامه مطلب ...

  بازی سه بعدی قدرت شلیک Shoot'n'Scroll 3D - دانلود اندروید : یک گیم سبک جنگی که به صورت کاملا رایگان برای شما اندروید داران عرضه شده تا از این بازی لذت ببرید بازی دارای گیم پلی ساده ای میباشد که در جریان بازی شما هدف هایی به صورت ماموریت داده میشود که شما باید آنها را نابود کنید.


بازی سه بعدی قدرت شلیک Shoot'n'Scroll 3D - دانلود اندروید
 



ادامه مطلب ...

 مسابقات با موتور سیاه Black Bike Race - دانلود ویژه اندروید : اگر شما از دوستداران مینی گیم های کوچیک و فوق العاده سرگرم کننده برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید ما بازی رقابت با موتور سیاه را پیشنهاد میکنیم در این بازی شما یک موتور کراس باید چاش های پیش روی خود را پشت سر بگذارید.

مسابقات با موتور سیاه Black Bike Race - دانلود ویژه اندروید




ادامه مطلب ...

  فاینال فانتزی 6 Final Fantasy IV - دانلود بازی فوق العاده اندرویدی که دارای پیشینه ای قوی در کنسول های بازی میباشد ما این بازی جدی را که به تازگی برای به اندروید ترجمه شده را جهت دانلود شما قرار داده ایم. فاینال فانتزی 6 در 6 دسامبر سال 1996 توسط Square برای Super Nintendo Entertainment System عرضه شد. بعد ها این بازی با اندک تغییراتی برای Sony Playstion در 19 مارس 1998 و Gameboy Advanced در 12 اکتبر 2006 و بالاخره در 18 ژانویه 2011 برای کنسول بازی Wii نیز عرضه شد.

در سال 1994 انیمه ای که وقایع همین بازی را دنبال می کرد به نمایش گذاشته شد . اسم این انیمه Final Fantasy : Legend Of Crystals ( افسانه کریستال ها ) بود .
این بازی بخاطر آزادی ای که بازیکن برای تغییرات روی کاراکترها داشت ، مورد تحسین قرار گرفت. که آن را تحت سیستم گسترده ای بنام Job System بدست می آورد . نسخه پلی استیشن این بازی عنوان Greatest Hits را از آن خود کرد . این نسخه بیشتر از 350,000 کپی فروش داشت .
Job System یا سیستم کار که به آن " classes " هم می گویند، سیستمی است که در آن بازیکن می تواند توانایی های مختلفی را بدست آورد فقط مستلزم این می باشد که در طی بازی تکه های کریستال را جمع کند (مشابه چنین چیزی در فاینال فانتزی دیسیدیا هم دیده می شود). جمعا 22 گروه (Class) در این بازی وجود دارد . از جمله گروه هایی که می توان نام برد، Blue Mage , Black Mage , Theif , Mime , Time Mage و ... می باشند.

فاینال فانتزی 6: نجات کودکان Final Fantasy IV - دانلود فوق العاده اندروید



ادامه مطلب ...

  بازی فوق العاده زیبا امپراطوری کوچک تاکن Tiny Token Empires که یک بازی بسیار بسیار زیبا و جذاب می باشد که پس از مدت ها بالاخره نسخه اندروید آن ارائه شده است.

نسخه قبلی بازی Tiny Token Empires  در چندین ورژن برای آیفون ارائه شده بود که حال نسخه 1.0.0 آن برای سیستم عامل اندروید در سایت یک موبایل آماده دانلود است.
با 5 امپراطوری ایران, رم، یونان، مصر، و یا کارتاژ بازی در یکی از سرزمین های دلخواه شما آغاز می شود.یک بازی فکری و طنز گونه استراتژیک با گرافیک قابل قبول که آماده دانلود شده است.
بازی اندروید استراتژی امپراطوری تاکن Tiny Token Empires



ادامه مطلب ...

 تم Theme Line یکی از سری تم های مشترک بین لانچر های Adw/Apex/Go/Nova است که قابلیت نصب بر روی هر 4 لانچر را دارد. این تم بسیار زیبا و کلاسیک است و از والپیپرهای بسیار شیکی برخوردار است.


تم اندروید Theme Line Adw/Apex/Go/Nova
 



ادامه مطلب ...

  تم DCikonZ یکی از سری تم های لانچر TSF Shell است.

این تم بسیار زیبا دارای 1450 آیکون جدید و 4 والپیپر بسیار با کیفیت است که میتواند چهره گوشی شما را عوض کند. این تم فقط بر روی لانچر TSF Shell قابل اجرا میباشد.
 

تم اندروید DCikonZ TSF Shell Theme



ادامه مطلب ...

 تم زیبای MiroEX - Premium for Apex/Nova یکی از تم های برتر تولید شده برای لانچر های APEX و NOVA میباشد. اگر محیط کاربری زیبا میخواهید ما این تم را به شما پیشنهاد میدهیم زیرا یکی از بهترین تم های آندروید میباشد که به تازگی منتشر گردیده است. اکنون میتوانید این تم زیبا را از سایت یک موبایل دانلود کنید.


تم زیبای MiroEX - Premium for Apex/Nova برای اندروید
 



ادامه مطلب ...

  با تم زیبای SweetDream Go Launcher EX شکلات و دونات های رنگارنگ ها را همیشه در گوشی خود داشته باشید! این یک رویا میباشد!اگر به شکلات ها و دونات های مختلف علاقه مند هستید ما به شما این تم را پیشنهاد میدهیم. لازم به ذکر است که برای نصب این تم ابتدا باید نرم افزار Go Luncher را بر روی گوشی خود نصب نمایید


تم زیبای شکلاتی اندروید SweetDream Go Launcher EX
 



ادامه مطلب ...

  تم زیبای Next Launcher Knight Theme شوالیه های دوران قرون وسطی را نمایان میکند. این تم دارای 38 آیکون سفارشی میباشد که بسیار زیبا است. کافی است لانچر NEXT را نصب کرده و سپس این تم را نصب نمایید


Next Launcher Knight Theme
 



ادامه مطلب ...
پيوندها